Uitwisselingsmoment tussen club-API's

Ethiek
Volzet
Wat leer je uit deze opleiding?

Ervaringen uitwisselen staat centraal! Je bespreekt een aantal concrete cases van grensoverschrijdend gedrag met collega club-API’s en leert hoe zij hiermee omgaan binnen hun club. Je krijgt ook de kans om eigen cases voor te leggen en feedback te vragen aan andere club-API’s over jouw aanpak.

Voor wie?

Club-API’s die de basisopleiding voor club-API succesvol hebben afgerond.

Waar & Wanneer
Datum Locatie Tijd
27.05.2024 Online via Zoom 19u30- 21u30
Prijzen
Wie Tarief
Bestuurder/Club-API sportclub aangesloten bij een erkende federatie €20
Bestuurder/Club-API sportclub niet aangesloten bij een erkende federatie €50
Medewerker/coördinator van een erkende federatie €20
Medewerker/coördinator van een niet-erkende federatie €50
Ambtenaar van een sport- of vrijetijdsdienst €50
Student of docent (binnen een LO-opleiding) (op vertoon van studentenkaart) €50
Andere €50
  • Wil je graag deelnemen? Leuk! Lees hier even door bij twijfel tegen welk tarief.
  • De factuur wordt digitaal bezorgd ongeveer één maand voor de start (of na inschrijving).

Annulering

• Bij annulering meer dan 20 kalenderdagen vóór de bijscholing plaatsvindt, betalen we de deelnameprijs volledig terug.
  • Bij annulering minder dan 20 kalenderdagen maar meer dan 10 kalenderdagen vóór de bijscholing plaatsvindt, factureren we 50% van de deelnameprijs.
  • Bij annulering minder dan 10 kalenderdagen vóór de bijscholing plaatsvindt, factureren we de deelnameprijs volledig.

Deze bijscholing is volzet

Heb je toch interesse laat het ons weten: