Infosessie 'Het communicatieplan in de sportclub'

Inhoud infosessie

Als clubbestuur onderneem je heel wat acties om je club in de kijker te plaatsen: wekelijkse wedstrijden waar je toeschouwers naartoe wil lokken, het jaarlijkse sportfeest om je omgeving warm te maken voor je sport, het jaarlijkse eetfestijn om inkomsten te genereren… Communicatie is een essentieel onderdeel van dergelijke initiatieven!

Net zoals de algemene werking van je sportclub, moeten ook de communicatieacties gestructureerd worden. Deze bijscholing begeleidt je club bij het opstellen van een communicatieplan om van dergelijke initiatieven een succes te maken. Je krijgt instrumenten en praktische tips aangereikt die je helpen om de communicatie in je club te structureren.

Deze infosessie is ideaal om te programmeren op een AV van de sportraad of de sportfederatie.

Duur

Deze infosessie duurt ongeveer 1 uur.

Webinar

Deze infosessie kan ook online doorgaan.

Min. aantal deelnemers

Minimum: 20 deelnemers.

Praktisch

• Lokaal met 1 pc en beamer, scherm en flipchart voor de docent.
  • De aanvrager zorgt voor accommodatie, ontvangst en catering.

Kostprijs

Deze infosessie kost 300 euro, ongeacht het aantal deelnemers.

Vraag jouw infosessie aan