Statusbericht

Deze bijscholing heeft nog 19 plaatsen.

Waarschuwingsbericht

Log in of registreer om dit formulier in te vullen.
28 jan 2020

Sportfederaties in de maatschappij: de kracht van een CSR strategie

Inhoud

Waarover gaat deze inspiratiesessie? Moeilijk te zeggen. Althans niet met één term.
Corporate social responsbility. Duurzaamheid. Maatschappelijk verantwoord ondernemen. Cause-related marketing. 
Zoveel vlaggen, hoe zit het met de ladingen?

Het gaat over strategie. Dat sowieso. Strategie die verder kijkt dan de dagelijkse werking. Strategie inspelend op opportuniteiten. Op zoek naar win-wins: voor de organisatie én de maatschappij.
En óf dit aan belang wint. Meer en meer wordt verwacht van organisaties in onze samenleving ( en die dus hun bestaansreden en legitimiteit aan de samenleving te danken hebben) dat ze een bewuste strategie hebben over hun plaats en rol in een evenwichtige, duurzame samenleving. 

Nog niet volledig overtuigd?
 Kom naar deze sessie en laat je overtuigen. Of toch zeker inspireren. De sessie start met een kort "theoretisch" stukje, dat vertaalslag krijgt in een aantal concrete cases uit de sportwereld.

Programma

Cleo Schyvinck doctoreert aan de UGent, specifiek over cause related marketing in sport. Ze is de geknipte persoon om jullie in te leiden in het thema.

Volgende cases komen aan bod:

  • Wind en Watersport Vlaanderen (Tommy Maenhout): Eneco Beach CleanUp + Trailer op groene energie
  • ntb

Praktisch

DATUMLOCATIEGEBOUWZAALTIJDDEELNAMEPRIJS
28/01/2020NTB

NTB

NTB10u-13u

Gratis en enkel toegankelijk voor leden van VSF

Na inschrijving ontvang je een aantal dagen vóór de bijscholing een e-mail met meer informatie.

Annulering

Deze bijscholing is gratis.
Ben je ingeschreven, maar kan je toch niet komen? Laat het graag zo snel mogelijk weten aan
Leen (09 243 12 90).

Inschrijven

Bij inschrijving verklaar je je akkoord met de algemene voorwaarden van VSF.
Om te kunnen inschrijven moet je geregistreerd en ingelogd zijn als medewerker van een erkende federatie.