Oproep: coworking bij sportfederaties

Sinds maart bevinden we ons in een nieuwe wereld. Van de ene dag op de andere zijn veel sportfederaties overgestapt van zeer occasioneel thuiswerk naar thuiswerk als norm. Hoewel organisaties steeds vaker terug op kantoor werken, is een terugkeer naar de situatie vóór maart 2020 nog niet voor meteen.

De voorbije weken kregen wij steeds vaker vragen in verband met coworking spaces.

  • Vooral van federatie(medewerker)s die op zoek zijn naar locaties waar ze af en toe, of op regelmatige basis terecht kunnen om te werken en/of te vergaderen.
  • Maar soms ook van federaties die (in de nieuwe situatie extra) ruimte hebben waar af en toe, regelmatig of op structurele basis kan gewerkt en/of vergaderd worden.

Via deze oproep willen we deze mogelijkheden in kaart proberen te brengen. Heeft jouw federatie zo'n ruimte ter beschikking of is er op de locatie waar jouw federatie gevestigd is nog ruimte? Laat het ons (via jeremie@vlaamsesportfederatie.be) dan even weten. We voorzien geen uitgebreide vragenlijst, maar wees zo concreet mogelijk. Denk hierbij onder andere aan:

  • Wat is de locatie?
  • Is er parkeergelegenheid?
  • Hoeveel werkplekken en/of vergaderruimtes zijn er beschikbaar?
  • Hoe vaak is de ruimte beschikbaar?
  • Hoe kan een federatiemedewerker die plaats aanvragen/reserveren?
  • Wat is de kostprijs?
  • ...

Is jouw federatie, of ben jij als federatiemedewerker, op zoek naar een locatie waar je af en toe kan werken, laat het ons dan gerust ook weten. Wees hier ook zo duidelijk mogelijk:

  • Regio/locatie
  • Frequentie
  • Aantal plaatsen
  • Minimale vereisten
  • Bijdragebereidheid

Wij verzamelen alle input en gieten het in een overzicht.

Gepost door: 
Jérémie Deroo