auto's van toyota

Voordelige wagens voor jouw sportfederatie

Federatiemedewerkers moeten vaak de baan op om verschillende redenen. Van materiaal vervoeren, over clubbezoeken, tot simpelweg de verplaatsing maken van thuis naar het werk. Een auto komt dus altijd van pas.

Zoek je een wagen? Maar zie je door het grote aanbod niet direct wat de beste keuze is? Via de samenwerking tussen Shared services en Toyota helpen we jou bij dit proces, én kunnen sportfederaties tegen een voordelig tarief wagens aankopen. Nicolas Gers (Fleet en Business Develoment manager bij Inchcape Belgium) vindt dat mobiliteit voor iedereen is en wil inzetten in de sportsector. Toyota is al zeer actief in de sportwereld. Zo zijn ze bijvoorbeeld partners van het BOIC (Belgisch Olympisch en Interfederaal Comité).

Kelly Neirynck (G-sport Vlaanderen) en Jordy Heymans (Cycling Vlaanderen) delen hun ervaringen.

Traject

Een wagen aankopen brengt heel wat met zich mee. Kelly Neirynck (G-sport Vlaanderen): "Er zijn zoveel merken, het is bijna onbegonnen werk om dat allemaal naast elkaar te leggen." Ook bij Cycling Vlaanderen botsten ze op hetzelfde probleem. Ze maakten toch de oefening om verschillende merken naast elkaar te leggen.

Niet enkel de aankoopprijs werd onderzocht. Ook alle andere kosten die het bezitten van een auto met zich meebrengt, werden erbij betrokken. Denk bijvoorbeeld aan brandstofkosten, werkelijk verbruik en reparatiekosten. Nadat Jordy een viertal maanden de verschillende merken gedetailleerd vergeleek, kwam Toyota er als beste uit.

Ook de betrouwbaarheid van de wagens speelt een rol voor Jordy. Zo rijdt hij al 22 jaar met een Toyota en ondervond hij nog geen enkel probleem. "Die start en die is weg", vertelt Jordy. Toyota plaatste enkele modellen voor een week bij Cycling Vlaanderen. Op die manier konden de verschillende collega’s ook eens een dagje op stap voor een proefrit met de wagens.

Mensen in een Toyota auto
Resultaat

Voor beide federaties ging de voorkeur naar een duurzame wagen. Ze kozen allebei voor de Toyota Corolla, een hybride.

• G-sport Vlaanderen kocht 4 wagens aan
  • Cycling Vlaanderen kocht 6 wagens en 2 camionnetjes aan
  • Beiden kregen een korting van 17%
  • Levertermijn van +/- 7 maanden

Via Toyota hebben ze 10 jaar garantie en pechverhelping!

Ook interesse in een wagen voor jouw sportfederatie?

Meer informatie ›

Mobiliteit is voor iedereen!

Nicolas Gers
Fleet en Business Develoment manager (Toyota & Lexus)