Bijscholing 'Geef je sportclub een digitale boost: socials'

Terug naar overzicht

Inhoud bijscholing

Marketing en communicatie. Het is belangrijk binnen een sportclub. Je kunt je sportclub benaderen als een echt merk en dat kan niet zonder de juiste marketingtools en communicatiekanalen.
Vaak zijn niet de juiste skills aanwezig bij de clubverantwoordelijken, trainers of vrijwilligers. Toch zijn de voordelen veel groter dan je in eerste instantie zou denken: je boost je ledenaantal, je naambekendheid in de regio zal vergroten, het geeft een professionele indruk van je club, ... kortom jouw sportclub (digitaal) op de kaart zetten.

Concreet gaan we in deze opleiding dieper in op het praktisch gedeelte hoe je een goede social mediastrategie bepaalt & uitvoert voor jouw sportclub. Na deze interactieve sessie kan je concreet een campagne starten via social media, je leert hoe foto’s of video’s te creëren om jouw doelgroep te benaderen.

Duur

Deze bijscholing duurt ongeveer 1,5 uur.

Aantal deelnemers

Minimum 12 deelnemers en maximum 50 deelnemers.

Praktisch

  • Inschrijvingen bijhouden kan via een online inschrijvingsformulier op de site van de Vlaamse Sportfederatie. Je kan ook kiezen om de inschrijvingen zelf bij te houden.
  • De Vlaamse Sportfederatie kan attesten van deelname voorzien. Als jullie zelf de inschrijvingen bijhouden, hebben we deze informatie nodig:
    • Voornaam & naam
    • club
    • geboortedatum
    • emailadres
  • Bij een fysieke bijscholing zorgen jullie voor de locatie:
    • Zaal met 1 pc en beamer, scherm voor de docent en met voldoende capaciteit
    • Ontvangst, catering en afdrukken aangeleverd lesmateriaal.
  • Jullie zorgen zelf voor de promotie van de bijscholing.
  • Deze bijscholing kan je ook als webinar inplannen.

Kostprijs

Federaties Sportdiensten
€ 450 incl. btw (excl. km-vergoeding) € 600 incl. btw (excl. km-vergoeding)

 Een aanvraag van een bijscholing is onderworpen aan onze algemene voorwaarden