Bijscholing 'Clubbinding: externe communicatiestrategie' (GRATIS)

Inhoud bijscholing

Structureel met marketing & communicatie omgaan is veel meer dan een post plaatsen op je facebookpagina of een flyer ontwerpen. Het is nodig om al je acties te visualiseren tot één geheel, en ze te kaderen binnen je strategie. Dan pas heb je een houvast, en kan je daar goed rond werken.

Met die structuur versterken al je inspanningen elkaar, en ga je pas echt succesvol worden. Jeffrey Excelmans legt jou graag zijn marketingmodel voor sportclubs uit tijdens deze sessie. Hij leert je hoe je zulke structuur of houvast creëert.

Tijdens deze sessie ga je ook concreet aan de slag met het marketingmodel.
We zoomen dieper in op de verschillende kanalen en touchpoints met jouw potentiële leden.
Tips & tricks worden gedeeld zodat jij jouw marketingacties kan boosten, van website, sociale media, Google Mijn Bedrijf, tot flyer, folders en advertenties.
Ook veel voorkomende valkuilen komen aan bod, zo weet je waarop je moet letten.

Deze bijscholing duurt ongeveer 1,5 uur (inclusief vragen).

Min. aantal deelnemers

Absoluut minimum: 10 deelnemers

Maximum: 50 deelnemers of 20 indien fysiek.

• Lokaal met 1 pc en beamer, scherm voor de docent.
  • Zaal voor capaciteit van 50 personen.
  • De aanvrager zorgt voor accommodatie, ontvangst, catering en afdrukken aangeleverd lesmateriaal.
  • De aanvrager zorgt voor de promotie van de bijscholing.
  • Inschrijvingen kunnen via een online inschrijvingsformulier op de site van de Vlaamse Sportfederatie verlopen.
  • Afhandeling van facturatie in samenspraak.
  • Achteraf verstuurt de Vlaamse Sportfederatie naar de aanwezigen een mail met o.a. een link naar een evaluatieformulier en info over het attest van deelname.

Kostprijs

Deze bijscholing kan je tijdens 2022 gratis aanvragen met de groeten van Herlaad Je Sportclub.