Kies voor visueel sterk eventmateriaal mét korting

Communicatie

Wil je je sportfederatie zichtbaar maken bij een groot publiek? Organiseer je regelmatig wedstrijden? Of zoek je een toffe aankleding zodat mensen je promostand eenvoudig vinden op evenementen?

Via Shared services sloten we een overeenkomst met Visix, leverancier van kwalitatief en duurzaam promotiemateriaal!

Samenwerking met Visix

Onze partner Visix laat je sportfederatie overal stralen met visueel sterk eventmateriaal. Je kan er bedrukte banners, tenten, vlaggen en nog veel meer bestellen. Visix levert eventmateriaal voor zowel outdoor als indoor dat eenvoudig te gebruiken, snel opstelbaar en mobiel is.

Dankzij een samenwerking via Shared services geniet je als sportfederatie van een mooie standaardkorting op eventmateriaal bij Visix.

Meer informatie ›

promofoto voor Visix eventmateriaal

Ontdek het aanbod tijdens 3 lanceringsmomenten

We stellen Visix binnenkort aan je voor. De lanceringsmomenten geven je een betere kijk op hun producten en werking. Maak je keuze uit onderstaande data:

• 18 april (12u tot 12u30): middagsessie Shared services
    Tijdens onze volgende online middagsessie stelt Visix het aanbod van producten en diensten voor.

• 23 april (12u tot 13u30): showroom in Sint-Niklaas
    Recent opende Visix een gloednieuwe showroom centraal in Vlaanderen. Ze zijn ervan overtuigd dat klanten het product moeten kunnen voelen en beleven. Na een ontvangst met broodjes, krijgt je sportfederatie de mogelijkheid om fysiek kennis te maken met de producten en werking van het bedrijf.

• 25 april (12u tot 14u): hoofdkantoor in Roeselare
    In Roeselare zet Visix met veel plezier het hele bedrijf in de kijker. Na een ontvangst met broodjes, mag je via de rondleiding mee binnenkijken in de productie van het bedrijf. Daarnaast kan je de producten fysiek bewonderen en aanraken.

EXTRA! Ben je aanwezig op één van de fysieke lanceringsmomenten, dan ontvang je eenmalig een extra 10% korting op bestellingen t.e.m. 15 juli 2024.

Interesse? Schrijf je zeker in vóór 24 april.

Ik zal aanwezig zijn op:
Online - Middagsessie Shared services
Showroom in Sint-Niklaas
Hoofdkantoor in Roeselare

Locaties:
Showroom Sint-Niklaas          Hoofdkantoor Roeselare
Europark-Noord 35                 Onledegoedstraat 74
9100 Sint-Niklaas                   8800 Roeselare

Heb je vragen of meer informatie nodig?
Contacteer Leen Dillen via leen@vlaamsesportfederatie.be of 09 396 80 60.

Leen Dillen