Vergoedingen in je sportclub: overzichtstabel

Vergoedingen

Een sportclub kan maar bestaan door de talloze helpers die zich inzetten om de club tot een succes te maken. In ruil wil je hen soms ook een vergoeding kunnen geven, maar onder welk statuut doe je dit het beste? Vergelijk hier in één overzicht alle mogelijke statuten.

Document niet zichtbaar

Dit document is enkel te downloaden door personen die ingelogd zijn als ambtenaar, student, sportclubbestuurder of medewerker van een federatie die lid is van de Vlaamse Sportfederatie. Of koop een jaarlicentie aan en krijg toegang tot alle documenten en online brochures.

Vergoedingen
Kom er alles over te weten in dit handige overzicht.
Vergoedingen
Wat zijn de mogelijkheden om vrijwilligers correct te vergoeden? En waar hou je rekening mee?
Vergoedingen
Iedere verenigingswerker ontvangt een vergoeding als tegenprestatie. Waar moet je op letten bij het bepalen ...